-->

Hızlı Eğitim Rehberi-5

    Merhaba arkadaşlar bu makale ile 5 serilik hızlı eğitim rehberi serisini sonlandırıyorum. Fazla konu kalmadığından biraz detaya inerek toplama bilgilerden yazacağım.
    Artık makalelerimi okumuş, okuyacak oyuncularımızın bu eğitim makalesi serisini partilerindeki yeni oyunculara okutmalarını rica ediyorum.

                    Eğitim Makalesi 5

EV:
Ev inşaa etmek oyuncunun depo alanını genişlettiği gibi stat basma süresini de kısaltır.
Evin bulunduğu bölgede bi savaş kaybedilirse evin seviyesi düşer. Evi taşırsan da seviyede % olarak düşüş olacaktır.

Yeni oyuncular şimdiden ev geliştirmesinler. Ev geliştirmek zahmetli,
masraflıdır ve ileri ki seviyelerde gereklidir.

Ev geliştirmenin tam olarak maliyeti;


FABRİKA:
Her oyuncu dilerse fabrika kurabilir ancak bu işe kalkışmadan önce bunun çok masraflı olduğunu ve daha 100 seviyeye gelene kadar güzel bi kazancının olamayacağını, işçi bulmanın sıkıntı olacağını bilmelidir.
Evet, fabrika kurmak ucuz iken geliştirmek bi hayli masraflıdır.

Fabrika'nın tam olarak seviye seviye maliyeti;


RADYASYON MESELESİ
Bölgenin radyasyon ( kirlilik ) oranı balistik füze kullanımında artar. Kirlilik yükseldikçe enerji yenilenme hızını etkiler.
Bir bölgenin veya çevresindeki bölgelerin yaklaşık (1500km) kirliliğini temizlemek için marketlerde satılan antirad maddesine ihtiyacınız vardır.
Her temizlemede 1 kez kullanılır.
rival regions antirad satın al
antirad


Bölgenin kirliliği düşürmek için bölge profiline girip aksiyonlardan merkez üssü temizle butonuna tıklamanız yeterlidir.
rival regions radyasyon
antirad kullanma


KARA SAVAŞINDA HANGİ SİLAHI KULLANMALI?
Arkadaşlar hiçbir savaşta asla balistik füzelerini kullanmayın. Sebebi makalede açıkça yazmakta. Eğer bu benim düşmanım onun farm alanını mahvedeyim düşüncesi içerisinde iseniz bu anlayış terörizm olarak kabul edilir.

Savaşlarda güzel hasar vurmanız ve temiz bir savaş için bombardıman uçağı kullanmanızı tavsiye ediyoruz.
RR bombardıman
bombardıman uçağı


BLOK
Jeopolitik bloklar ülkeler arasında kurulmuş ortak amaçlar güden ittifaklardır. Bloklar, ülkelerden oluşup,
Herhangi bir savaş durumunda destekte bulunurlar.
bu blok mevzuları günümüz NATO ya benzetilebilir. Eğer blok üyesi bi ülkeye savaş ilan ederseniz tüm bloğu karşınıza alırsınız.
ülke bloğu
Blok

Eğitim makalesi 1
www.rivalregionstr.tk/2017/11/yeni-baslayanlar-icin-hizli-egitim-rehberi.html
Eğitim makalesi 2
www.rivalregionstr.tk/2017/11/hizli-egitim-rehberi-2.html
Eğitim makalesi 3
www.rivalregionstr.tk/2017/11/hizli-egitim-rehberi-3.html
Eğitim makalesi 4
www.rivalregionstr.tk/2017/11/hizli-egitim-rehberi-4.html


Rehberin yazarı Stabsoffizier'e böyle bir rehbere emek verip bize kazandırdığı ve bu rehberi yayınlamamıza izin için Rival Regions Türkiye olarak teşekkür ederiz...

Konuyla ilgili anlamadığınız veya belirtmek  istediğiniz her şeyi yorumlar kısmından bize iletebilirsiniz...

Makalenin aslına yorumlar kısmındaki linkden ulaşabilirsiniz....

9 Yorum :

  1. makale linki: http://rivalregions.com/#news/show/375974

    YanıtlaSil
  2. şirketler ne işe yarar ??

    bunun ile ilgili hiç bir yerde yazı bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,fabrikanız 100levele ulaştıktan sonra Rival Regions size şirket olma hakkı verir.sirketler bütün fabrikalarınızı tek çatı altında toplamaya (dinleyenlerin kolayca girip bakmasına). Ve şirketler arasındaki sıralamanızı görmenize olanak sağlar.Yani daha kurumsal bir yapı oluşturmanızı sağlar.Onunında bildiğimiz bir yararı bulunmamaktadır.iyi oyunlar, iyi eğlenceler...

      Sil
  3. 2 devlet nasıl blok kuracak nerden kuruluyor blok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç devlet kırmadım bilgim yok (: devlet kuranlardan bilgi edinebilirsiniz

      Sil
  4. Petrolü, madeni, elması ve uranyumu aynı tecrübeyle kasarsam, hangisi benim için daha kârlı olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübeleri 75 gold karşlığında madenler arasında takas edebilirsiniz.

      Kârlı olma kısmına gelirsek; fabrika leveli,bölge endeksi ve madenin piyasa değeri kârınızı etkiler. Bu durumları dikkate alarak o anlık kârlı olanı siz seçebilirsiniz. NEt birşey söylemek zor. iyi oyunlar iyi eğlenceler...

      Sil
  5. Liderliğe aday olmak için ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lider adayı olabilmek için öncelikle parti lideri olmalısın

      Sil

Yorum üzerinden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz

*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" veya ad/url tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Adsense Reklam (Yayın Üstü)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Altı)